Lépjen kapcsolatba velünk

Körkérdés a nyaralásról

Balaton

Körkérdés

Javában tombol a nyár, ami idén mindenkinek másabb, mint amit a korábbi években megszokhatott. Most visszafogottabban és megfontoltabban tervezzük meg a vakációt, gondolva magunk és családunk egészségére. A fentiek figyelembevételével – igaz lemondások árán -, de jóval átgondoltabban jelöljük ki az úti célt, jellemzően valamely belföldi desztinációt előnyben részesítve. Heti körkérdésünkben – folytatva a pár hete megkezdett sorozatunkat – arra voltunk kíváncsiak, hogyan telik az idei nyár, városunk ismert embereinél.

Harmati Judit – igazgató, Hotel Eger & Park

Harmati Judit

Idén a hosszabb nyaralás elmarad, mert a vészhelyzet után sok a feladat a szálloda újraindulásában. Szeretnénk nagyon jó nyarat magunk mögött tudni, mert nem tudjuk mi vár a szakmára ősztől. A nagy nyári program, hogy jövő hétvégén férjhez megy a lányom, és mivel a vírus miatt először lemondtunk az esküvőt, majd enyhítéskor újratervezés indult, ez is sok energiát és időt vett el tőlünk. Három napra szakadtunk el a párommal Püspökladányba a gyógyvíz miatt, és egy kemping faházában pihentünk, ahol a gyógyvíz hatását élveztük, és hódoltam egy kicsit a keresztrejtvény fejtésnek, olvasásnak. Megállt ott egy kicsit az idő: gyermekkorom nyaralásai jutottak eszembe. Valószínűleg ősszel, szeptemberben ide visszamegyünk, mert nagyon tetszett a hely egyszerűsége. Természetesen mi is a belföldi turizmust támogatjuk az idén, mert a szakma és a benne dolgozó emberek megérdemlik.

Kis Szabó Ervin – ügyvezető-igazgató, Egri Vízilabda Klub

kis-szabo ervin

Sok minden történt ami borította az eredeti terveinket. Nem lesz hosszabb nyaralás. Hétvégeken pihenünk. Lesz benne egy kis Balaton, borturizmus és hegyvidéki kirándulás. A szekszárdi borvidék meglátogatását már régóta tervezzük, most elmegyünk egy baráti társasággal, de jut majd idő a Börzsönyre is. A pihenésünk része, hogy többször, több helyszínen összejön a család egy-egy napra

Tarnay Éva – elnök, Szépasszonyvölgyi Vendégvárók Egyesülete

A karantén után rögtön bepótoltuk a nagyszülők meglátogatását, akik Komáromban élnek. Idén már volt egy balatoni nyaralásunk is, ahol az unokatestvérekkel töltöttünk el pár napot egy apartmanban, ami azért volt jó választás, mert kislányunk születése óta, már négy csodálatos gyermek édesanyja vagyok, és így volt a legegyszerűbb kivitelezni. A legnagyobb kedvencünk, ahová minden évben elmegyünk: Szarvas. Ott érezzük azt a családdal, hogy igazán fel tudunk töltődni. Amikor az időnk engedi, egynapos kirándulásokat is teszünk. Szeretünk sétálni, kirándulni és horgászni.

Kovács Cs. Tamás – önkormányzati képviselő

Kovács Cs. Tamás

A járványhelyzet után az egri közélet is újraindult, így rengeteg munka torlódott fel. A képviselői feladataim mellett azért jut idő sportolásra és pihenésre is. Sokan tudják rólam, hogy vízilabdázom, de nem csak a medencében, hanem annak szélén is helyt kell állnom játévezetőként, és ezek mellett rendszeresen biciklizem és futok is. Kedvencem Szilvásvárad és környéke. Nem ritka, hogy 50-60 kilométert is letekerek egy nap. Idén már kétféle maratont is lefutottam, a fenti kép az egyik ilyen megmérettetés után készült. Ha már pihenés, akkor nem csak az aktív kikapcsolódásnak hódolok, hiszen ezek mellett rendszeresen olvasok is. Idén már voltam egy 4 napos Balaton parti nyaraláson, ahol a családommal töltöttem ezt a pár napot.

Ez is érdekelheti

A pánikolóktól az optimistákig – ilyenek a magyar utazók

Továbbiak Körkérdés kategóriában

#koronavírus

Legfrissebbek

Szavazások

Ön egyetért a maszkhasználat ellenőrzésének szigorításával a közösségi közlekedési eszközökön?

Eredmények megtekintése

Betöltés ... Betöltés ...

Lájkoljon minket a friss hírekért!